منتديات الباحثين في الدراسات الخاصة بمترجمي العربية وتأهيل المترجمين

Forums for Scholars and Researchers in Arabic Translation and Interpreting Studies and Training

ترجمة خبر عن البنك الأفريقي الدولي

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [Media] ترجمة خبر عن البنك الأفريقي الدولي

    جائزة أفضل علامة تجارية للبنك العربي الإفريقي الدولي

    للعام الرابع علي التوالي تم اختيار البنك العربي الإفريقي الدولي لجائزة أفضل علامة تجارية لعام 2010، من قبل مؤسسة «سوبربراندز 2010 » العالمية وهي مؤسسة محايدة تعتمد في تقييمها علي أسس ومعايير عالمية لتقييم الماركات والأسماء التجارية المتميزة.
    تمثل العلامة التجارية للبنك العربي الإفريقي الدولي شخصية مميزة تعبر عن ما يتمتع به البنك من مكانة خاصة في مصر والمنطقة، علاوة عن قدرتها علي إثبات القيم التي يؤمن بها وتوجهه في المستقبل، فقد خدمت هذه العلامة التجارية العربي والإفريقي ونموه المتواصل في السوق، كما ساعدت علي دعم تطوره من بنك عريق إلي مجموعة مالية متكاملة حيث تم تأسيس
    aaih,aaim,aais,aaimf.


    فعراقة البنك العربي الإفريقي الدولي والسمعة الطيبة التي اكتسبها بقوة مساهميه منذ نشأته عام 1964، وريادته في مجال تقديم الخدمات المصرفية بثقة وتميز، فضلا عن دوره الايجابي تجاه المسئولية الاجتماعية التي يؤمن بها، والتي لها أثر واضح في تنمية المجتمع، بالإضافة إلي سرعة انتشاره ونموه بقوة في السوق المصري فهذه العوامل ما هي إلا ترجمة للأهداف الصائبة التي ساعدت علي حصوله علي لقب أفضل علامة تجارية علي مدار أربعة أعوام علي التوالي، كما أنها دلالة علي ما حققه من نجاح في أن يتصدر مركزا متميزا ضمن البنوك الرائدة علي الساحة المصرفية




    AAIB Re-Achieves Superbrands Status 2010
    Arab African International Bank (AAIF) has won for the fourth successive year Superbrands’ Award for the strongest brand 2010.

    Superbrands is a global independent network which evaluates trademarks and brands worldwide through strict procedures and on the basis of objective criteria.
    The winning of the award reflects the bank’s fulfillment of its core values and living up to its desired vision. Through its reputable brand, AAIB has already achieved a steady growth in the local market developing eventually into an integrated financial group comprising AAIM, AAIH, AAIMF and AAIS affiliates.

    Since establishment in 1964, AAIB has earned a wide reputation throughout the
    years thanks to its strong shareholders’ support, and lead in the provision of distinguished and trustworthy banking services. Its commitment to corporate responsibility, with its remarkable impact on social development, is another factor contributing to the bank’s story of success entitling it to Superbrands’ award for the fourth consecutive year.

What's Going On

Collapse

There are currently 39767 users online. 33 members and 39734 guests.

Most users ever online was 39,767 at 06:22 AM on Today.

About us
The Arabic Interpreters Forums is a place for trainees and professionals to meet and discuss issues related to their self-development.
Follow us
Privacy Policy
BACK TO TOP
Working...
X